V.V. Niftrik sluit voetbalseizoen 2016-2017 af

Zaterdag 10 juni sloot V.V. Niftrik haar seizoen (voetballend) af. Het mix – toernooi is al jaren traditioneel. Voor de 34e keer werd dit toernooi georganiseerd.
Doel van deze middag/avond: spelers en speelsters uit andere elftallen beter leren kennen en met een goed gevoel de zomerstop ingaan.

Dit jaar waren de teams vernoemd naar deelnemers van het in Nederland georganiseerde EK voor dames. Dit was tevens ook de vraag voor de  voetbalkennis ronde. Hadden de landen wel eens of niet het EK gewonnen? Tweede onderdeel is het strafschoppen schieten en uiteraard is er een halve competitie. Alle drie de onderdelen tellen mee voor de eindscore.

Na afloop zijn er huldigingen van de winnaars van de “Frans Hofmans” wisselbokaal ( dames team) en leden die 25, 40, 50 of zelfs 60 jaar lid zijn van onze vereniging.

Deze dag werden Michel Burgers & Wout van Stippent gehuldigd als 25 – jarig lid en Toon Uijen – de Kleijn als 60 jarig lid. Zijn maatje Theo had deze dag een andere verplichting.
Voor Jo Lepoutre (ook 60 jaar lid) en voor Frank Lemmers en Cor van Heumen (25 jaar) wordt nog een datum of gelegenheid gezocht.

Mix2017-1 Mix2017-2