Kersttoernooi succesvol verlopen

Het 49e zaal kerst voetbaltoernooi is voor SJO DIOSA-Niftrik zeer succesvol verlopen. Er hadden 11 teams ingeschreven en op de finale dag mochten er vijf de halve finale spelen.

En alle vijf ook de finale ! Daarvan won DIOSA-Niftrik er vier !

De 17 1 won hun finale na strafschoppen van Overasseltse boys. De JO 14 won ook na strafschoppen hun finale. DIOSA-Niftrik JO 12 won in de reguliere speeltijd met 3-1 tegen Woezik. Ook JO 9 won hun finale pas na strafschoppen. Alleen de JO 8 verloor hun finale. Na de reguliere speeltijd tegen Alverna was de stand 1-1 en pas na strafschoppen moesten deze jongens zich pas gewonnen geven.

Zaal2019

Niftrik weer te gast bij De Graafschap

Vrijdag 22 november was weer het jaarlijkse uitje van V.V. Niftrik bij De Graafschap. Een keer per jaar vertrekt de touring car vanuit Niftrik naar Doetinchem om de superboeren aan te moedigen en om daarna de schor geschreeuwde kelen weer te bevochtigen.

Een uitje waar de gehele club naar toe kan. Dit maal was er iets speciaals aan dit uitje. Er was ook een delegatie van de gezamelijke jeugd afdeling van DIOSA-Niftrik JO 11 & 12
aanwezig bij de wedstrijd.

DIOSA-Niftrik JO 11 1, mocht bij de aanvang van de wedstrijd mee, aan de hand van spelers van jong PSV het veld op. Deze mooie een-twee tussen beide clubs bezorgde, bij zowel spelers als bij de ouders van deze spelers een mooie avond op.

Graafschap2019-1

Graafschap2019-2

Zomertoernooi Niftrik

Afgelopen zondag vond voor de 4e maal het zomervoetbal toernooi in Niftrik plaats. Een toernooi voor lagere (recreatie) elftallen om zich weer voor te bereiden op de competitie.

En het was een zomertoernooi. De temperatuur kwam boven de 30 graden celsius uit wat invloed had op het verloop van het toernooi.

Het toernooi werd voor de tweede keer gewonnen door AAC/Olympia. Een effectief spelend AAC/Olympia won de finale met 2-1 tegen AWC 7. In de halve finale werd Niftrik 4 verslagen door de penaltyserie te winnen met 13-12 (!).

Maar waar het vaak bij dit soort teams is draait, is de 3e helft. Dat hebben ze in Niftrik aardig voor elkaar. Voor elke deelnemer wordt er een vers broodje hamburger gebakken en wordt de stemming optimaal verhoogd door DJ Johan. Dit, met als locatie een vernieuwde kantine, zorgde voor een zeer geslaagde zondagmiddag.

V.V. Niftrik bedankt AWC, AAC/Olympia, Woezik, AVIOS/DBV voor hun deelname en zien ze graag volgend jaar weer terug.

Volgende jaar gaan we voor het lustrum.

Zomertoernooi001

Zomertoernooi002

Niftrik 3 deed kampioenschap nog een keertje over

In 2013 werd Niftrik 3 kampioen. Nu ruim zes jaar later kwam een oud speler van dat elftal op het idee om het kampioenschap nog eens dunnetjes over te doen.
Nou ja, niet helemaal. Destijds moest er gevoetbald worden in Balgoij, nu werd er onderling gevoetbald op het vertrouwde sportpark “de Eik” in Niftrik.
Maar na de wedstrijd leek het wel weer zes jaar geleden.

Er werd gevierd tot in de kleine uurtjes, anekdotes van die dag na verteld, gegeten en gedronken.

Een aantal jongens had daarna een mindere dag en moesten op de vroege zondag morgen weer aantreden.

Niftrik3Reunie

VOETBALSEIZOEN 2018-2019 ZIT EROP

Niftrik sloot afgelopen zondag haar voetbalseizoen af met de traditionele BBQ van de selectie.

Niftrik kan terugkijken op een goed seizoen voor wat Niftrik 1 betreft. Het haalde de nacompetitie.

Een week daarvoor was er nog het mixtoernooi als afsluiting voor de gehele vereniging. Al jaren lang organiseert Niftrik dit onderlinge toernooi en daarna zijn er de huldigingen van o.a. “De Frans Hofmans wisselbokaal”, voor het best presterende elftal van de vereniging.

Niftrik 3 won dit jaar deze prestigieuze beker. Ook waren er een zestal jubilarissen.

Vijf leden, Mart Lamers, Wout Janssen, Bert Loeffen, Vic Lemmers en Petro van Heumen, vierden hun 50-jarig jubileum, Jo Gommers is 40 jaar lid van v.v. Niftrik.

Mix2019-01

Mix2019-02