Toon & Theo 60 Jaar Lid

Op zaterdag 26 mei werd er op sportpark “De Eik” een partijtje zomeravond voetbal op hoog niveau gespeeld.
Hoofdrolspelers van deze avond waren Theo Lemmers (gzn) en Toon Uijen-de Kleijn.
Zowel Toon als Theo zijn 60 jaar lid van onze club en beide ook nog actief. Toon voetbalt nog steeds iedere zaterdag mee met het 45+ team.

Van dit team kregen beide deze wedstrijd aangeboden. Na afloop lekker borrelen, een hapje eten en het ophalen van tal van anekdotes en (sterke) verhalen.
Het bestuur had gezorgd voor een aantal stukken uit het archief van de voetbalclub zodat het ophalen van die herinneringen ietsjes makkelijker werd.

Onze voorzitter, Willy Derks, had ook nog een woordje van dank voor beide mannen en aan het eind van deze speech,
werden Toon & Theo door het bestuur  benoemd als “lid van verdienste” van V.V. Niftrik.

Beide van harte gefeliciteerd met deze onderscheiding!

ToonTheoJub01 ToonTheoJub02